Monday, April 26, 2010

Tag dari Maslina...

En3 nieh nak jawab tag dari member ku maslina...weh sorry la lambat..aku terus shut down PC kalu internet lembap..malas tunggu..;-P  Pe pun aku jawab gak Tag dari ang neh k.. 

1) Adakah anda rasa hot?
Aku ni xpenah rasa hot dan xhot pun...Tapi aku akan rasa hot kalu org buat aku jadi hot..dan aku juga akan rasa hot kalu xdak elektrik..hehe..(menjawab soklan ker aku neh)

2) Upload wallpaper laptop yang anda gunakan sekarang?


3) Cerita pasal gambar ni?
Gambar wajah2 kesayangan amber...:-)

4) Kali terakhir makan pizza?
xingatlaaa...da lama la xmakan...

5) Lagu terakhir anda dengar?
Taubat Seorang Hamba...Aku suka layan nasyid jer...rasa tenang..lagu lain kurang la...

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan Tag ni?
Dok belek Facebook dan search you tube..kehkeh..anak dah tidoq baru leh ndagap PC..

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Nama sendirik jer aku dipanggil..org paggil aku Shikin..Ekin..Kin...xdak da yg lain...

8) Tag lagi 5 orang.
- Sesaper yag rajin leh wat tag neh ek..hehe...






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails